Po dwóch postach o odnawianiu i uszczelnianiu wybieraka skrzyni biegów, przyszedł czas na jego montaż. Wiele do pisania nie ma. Operacja prosta i szybka. Najpierw trzeba zdjąć akumulator i jego półkę, dzięki czemu jest dość wygodny dostęp do skrzyni biegów. Potem przyda się klucz 13 i płaskie 22. Najpierw proponuję odpiąć przewody od sygnalizacji biegu wstecznego i wykręcenie czujnika, tu się przyda płaska 22. Dobrze jest też wyjąć linkę od sprzęgła i na lince zaznaczyć sobie pozycję śruby, ułatwi to później wyregulowanie sprzęgła. Następnie 13stką bez problemu odkręci się pozostałe śruby. Wszystko jest na wierzchu, nie ma żadnych ukrytych niespodzianek. Wybierak prawdopodobnie będzie przyklejony uszczelnieniem do skrzyni, w moim wypadku wystarczyło włożyć duży klucz między uchwyt linki sprzęgła, a skrzynię biegów i podważyć wybierak. Trzeba uważać żeby całego brudu w około nie wsypać do skrzyni. Później tylko zdrapanie pozostałego uszczelnienia, odtłuszczenie, nałożenie nowego uszczelniacza i można zakładać nowy element.
Zapomniałem wspomnieć by wcześniej wrzucić na luz i przy odczepianiu cięgien nie wrzucić jakiegoś biegu. Ułatwi to później montaż. Po wyjęciu starego wybieraka, ustawiamy nowy tak by był w identycznym nastawie.